Miło mi, że zaglądacie

sobota, 15 października 2016

Portowa...

 dzielnica:) tak jakoś mi się skojarzyło:)
mąż mój przycinał sobie kawałki drewienka, powstawały takie klocki...poprosiłam, żeby i mi też parę przyciął tylko różnej wysokości i niektóre po skosie...pomalowałam, podoklejałam niektórym daszki...i tak też powstały właśnie takie domki...pomysł...prawie z lat przedszkolnych:):):) Chciałabym "zbudować" całe takie miasto...z lampami, ławeczkami, podwórkami...




 i dla estetycznego kontrastu pokażę jeszcze szydełkowe dzwonki, na razie jest ich 10...wzory wymyślałam w trakcie robienia...każdy dzwoneczek ma inny wzorek:)




Pozdrawiam i życzę Wam radosnej niedzieli:)

18 komentarzy:

  1. Bardzo fajne domki, mają super kominy :)))Szydełkowe gwiazdko-dzwoneczki są przepiękne :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne są te domki. Ja dziś takie klocki paliłam i nawet nie przeszło mi przez myśl zrobienie takich cudeniek. Dzwoneczki są boskie i niezniszczalne. Twój krochmal nada się trzyma na dzwonkach i gwiazdach, które od Ciebie dostałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gwiazdkowe dzwoneczki są cudne;)Ewulka, wciąż mnie zaskakujesz, jesteś niesamowicie kreatywna. Domki z drewnianych klocków, do tego tak pięknie pomalowane - rewelacja!
    Czekam co jeszcze powstanie, a może rzeczywiście całe miasteczko?
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewuniu! Prześliczne zrobiłaś te domki,Piękne by było całe miasto - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy pomysł z tm miasteczkiem:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewcia, fajnie wykorzystałaś klocki i ślicznie je pomalowałaś. Myślę, że całe miasteczko byłoby śliczne.
    Dziękuję Ci za "podesłanie" słoneczka, świeciło całe półtora dnia, ale dobre i to.
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Domki są urocze:)))takie całe miasteczko byłoby super:))ozdoby bardzo ładne:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Domki wyglądają cudnie. Bardzo mi się podoba krajobraz jaki z nimi stworzyłaś.

    OdpowiedzUsuń
  9. Te domeczki są kapitalne. Dzwoneczki cudne - wiem co mówię bo u mnie już kolejny rok będą wisiały na choince dzięki Tobie Ewuś. Mistrzyni szydełka i nie tylko :))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne te domki. fajna dekoracja. Dzwoneczki śliczne

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale super te domki Ci wyszły, świetne są. Może kolejne jeszcze się "wybudują" :) Dzwoneczki śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ach ... Te domki są cudne ... całe takie miasteczko ... aż chciałoby się do nich wejść :-)
    A dzwoneczki przywodzą na myśl świąteczny czas
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Domki wspaniałe, a dzwoneczki idealne na choinkę. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  14. Ewka zaskakujesz mnie za każdym razem :) Te domki są piękne !!!!! "bieta p" napisała w komentarzu że mają super kominy,dla mnie to kominy ale wentylacyjne :) Gwiazdeczki też urocze i wiem o tym,bo mam takie od ciebie i co roku zawieszam na choince :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Domki rewelacja, a te gwiazdki to dla mnie raczej dzwoneczki co nie zmienia faktu, że są sliczne. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. No kobieto Ty to masz pomysły! Domki są rewelacyjne! a wykonanie?! pięknie! dawno nie wiedziałam czegoś co by mnie tak zaskoczyło i zauroczylo.

    OdpowiedzUsuń