Miło mi, że zaglądacie

środa, 27 maja 2015

Szydełkuję...

...szydełko wciąga...na maksa:)
dobrze, że mam chętne osoby na te moje wyroby...jakby tak nie było to moja chałupka zamieniłaby się w sklepik z zabawkami:))) których nikt nie chce:) 
inspiracje pochodzą z tej strony...
https://www.etsy.com/search?q=crochet%20amigurumi&ref=auto3
można tam przesiedzieć caluśki dzień...podglądam, kombinuję i szydełkuję!



żyrafy mają około 30 cm wzrostu
  
niby tak samo robię, a jednak wyszły mi inne...wyższa, chudsza...niższa, grubsza:)))


kamienne bieroneczki-rodzinka
w następnym poście zobaczycie gdzie zamieszkały...



Bardzo Wam dziękuję za wpisy pod moim poprzednim postem, buziaki dla Was :)
Wiem, wiem:) nie liczy się ilość tylko jakość...ale przy okazji można wysunąć jakieś wnioski...

13 komentarzy:

  1. Ewuś :) przesłodkie dziergasz zwierzaki :) A kamienie oryginalne i cudne :) też myślę aby sobie takie zrobić. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, buziolki przesyłam Ci Asieńko:)))

      Usuń
    2. Już nie mogę się doczekać na Twój mail :)

      Usuń
  2. Ewunia, są słodkie i te uśmiechy ... jak sobie pomyślę o tych koszmarkach, zabawkach w typie nieboszczek, przepraszam, ale tak je nazywam, to Twoje biją je na głowę.
    Nasz miś od Ciebie często chodzi do przedszkola i wiem , że wzbudza wiele pozytywnych emocji
    Uściski, myślę o Tobie

    OdpowiedzUsuń
  3. sliczne zyrafki i jakie wesole;)
    pozdrawiam serdecznie magnolia;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kapitalne te żyrafki:) Biedroneczki też super:) Chyba kiedyś i ja spróbuję pomalować kamyczki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne żyrafki. Wykonanie pierwsza klasa. Gratuluję. Szydełko jest boskie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Żyrafki przepiękne, oczywiście biedroneczki również,i fajnie że możesz je rozprowadzic.Ja moje wyroby przeważnie rozdaję,bo jak miałam bombki karczochowe do sprzedania,to nikt nie chcial bo za drogo ,ale chcialam tylko 5 zł za taka bombkę,gdzie widziałam po ponad 25 zł i więcej.Tak że trochę zostawiłam sobie takich bombek a resztę porozdawałam w rodzinie i znajomym:)Buziaki Ewuś.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale te żyrafki słodkie!!! Biedroneczki pewnie przycupnęły gdzieś w ogródku? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne te żyrafki :) Też zaczynam coś tam szydełkować oprócz kwiatków :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super żyrafa :) a te kamykowe breloki też super

    OdpowiedzUsuń
  10. Przytulaski z poprzedniego postu REWELACYJNE.
    Ale i te żyrafki są przeurocze. Miło ,że ma się chętnych na swoje prace no i że się podobają.A zwłaszcza gdy wędrują po całym świecie. Wiem coś o tym.
    W związku w wpisem w poprzednim poście. Jestem myślami z Tobą życząc jak najlepiej.
    Serdeczności posyłam.

    OdpowiedzUsuń