Miło mi, że zaglądacie

sobota, 13 czerwca 2015

Dobrze...

w ostatnim poście określiła to Visanka(buziak dla Ciebie)...rozpędziłam się...
post za postem...:)
przedstawiam Wam moje lalki-owocówki
pierwsza z nich to lala malinka

 druga, lala poziomka...:)

na tym zdjęciu obie razem...będą jeszcze...śliwka i truskawka...

 zapowiedź tego co za "moment" będzie już skończone...:)

Miłej niedzieli Wam życzę:) pa:)

ps. zapomniałam dodać, że inspiracją była str...https://www.etsy.com/search?q=crochet+amigurumi

10 komentarzy:

  1. Witaj Ewuś! Troszkę cicho było u Ciebie, ale widzę że szydełka nie odłożyłaś na półkę i całe szczęście,bo Twoje przytulanki są takie radosne! Obejrzałam wszystkie, ale piszę tylko tutaj, z wywieszonym jęzorem gonię czas, na szczęście już czuję powiew wakacji. Czekam na następne owocówki.
    Buzialki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Ewuniu za buziaczka:)A lalki naprawdę wszystkie są słodkie:)Pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Smakowite lalki:)))świetny pomysł i piękne wykonanie:))))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie próżnujesz Kochana
    A laleczki jak zwykle radosne :-)
    Pozdrówka cieplutkie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cóż można dodać? Nie dość ,że takie piękne to jeszcze tak apetycznie się zrobiło.
    Serdeczności podsyłam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne owocowe lale :-) Wspaniały pomysł :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne owocowe panienki :) Fajnie, ze już jesteś Ewuniu :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lalki owocówki bardzo smaczne :) Podziwiam za zdolności i precyzję.

    OdpowiedzUsuń