Miło mi, że zaglądacie

czwartek, 30 lipca 2015

Dobry wieczór:)

dzisiaj trochę szyciowo...
miska, pojemnik... uszyłam ją z bawełny, przyozdobiłam kwiatuchem  połączonym z koronką...
trochę się natrudziłam w tracie szycia:((( ale to co mi wyszło nawet mi się podoba:) 


w dno miski wszyty jest okrągły kawałek kartonu...mogłam wszyć coś innego, np plastik...bo jak ja to upiorę...? Niestety...o tym pomyślałam dopiero!!! na etapie przyczepiania kwiatka...:))) 
następne będą już "porządnie" uszyte...
pomysł nie mój, kiedyś bratanica przywiozła mi coś podobnego z zagranicy. 


 ...i trochę szydełkowo...
następna lalunia:) stwierdzam, że w ogóle  nie mogę poradzić sobie z mordkami...potwornie mi wychodzą...zero wdzięku...ale popracuję i nad tym...






pozdrawiam serdecznie :)

9 komentarzy:

  1. Szydełkowa lala jest cudna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna lala w pięknej sukience a pojemnik to dla mnie nowość:))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna lala, nie wiem co chcesz od mordki - urocza. Miseczka swietna! Kiedyś dostałam tego typu filiżankę. Z dnem faktycznie moze być problem, ale juz wiesz co w następnej zrobic inaczej;) Rozwiązaniem mogłaby byc moze płyta CD.
    Buziaczki Ewuś:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Najlepiej uczyć sie na błędach:) Koszyczek śliczny, taki puchaty!! laleczka słodziutka, buźka piękna, nic bym nie poprawiała!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewunia, morda fajniutka :-) a miska świetna, nie widziałam jeszcze takiej
    Pozdrówka cieplutkie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjna miska :-) Lala cudowna! Śliczną ma buzię.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewuniu, Ty zawsze coś cudnego wyczarujesz :) Zjawiskowa lala :) może zamieszkać w słodkiej misce :) Uściski przesyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz oryginalne pomysły, cudeńka z nich powstają. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń