Miło mi, że zaglądacie

wtorek, 31 października 2017

Już...

powoli szydełkuję ozdoby świąteczne:) pierwszy raz w życiu zrobiłam bombki...formowane na balonie😊 Dwa wzorki podejrzałam na kanale yt tego bloga  http://myszkaszara.blox.pl/
super pokazane i wytłumaczone, aż chce się robić! Dziękuję!!! Reszta to moja "twórczość".



Nauczyłam się też robić serduszka z papierowej wikliny
oto one:) 
 


grzybki i dzwoneczki robię od paru lat, to i w tym roku nie mogło ich zabraknąć
 

a poniżej to śnieżynki...rozprzestrzeniły się już na tylu blogach...jak zaraźliwe choróbsko jakieś:) ale to dobrze...są przepiękne i bardzo dobrze wytłumaczone ich wykonanie...ale o tym później...w następnym poście:)


Dziękuje za wszystkie komentarze:)
pa pa

12 komentarzy:

  1. Śliczne szydełkowe ozdoby. Serduszka też super Ci wyszły

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz ci już tylko choinka potrzebna ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewuniu! Prześliczne wszystkie Twoje ozdóbki, Dzwoneczki i Grzybki bardzo mi się podobają - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Super.Fajnie że są filmiki z których można korzystać przy, tworzeniu własnych ozdób.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękności :) Ja jeszcze zdecydowanie nie czuję klimatu świątecznego, pewnie obudzę się na dwa tygodnie przed świętami, że może coś by trzeba było zrobić...

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne święta będą u Ciebie:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne ozdoby!!! Wspaniale się prezentują!!!Cieplutko pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne ozdóbki!!!!CHOINKA BEDZIE CUDOWNA!!! POZDRAWIAM CIĘ BARDZO SERDECZNIE!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne szydełkowe ozdoby.Ciekawe wzory.Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak u ciebie świątecznie ,piękne ozdoby i wymagające cierpliwości. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń