Miło mi, że zaglądacie

czwartek, 23 lutego 2017

Wracam:)

...jakiś czas temu zapisałam się na zabawę  "podaj dalej" u Jagny z http://domowezaciszejagny.blogspot.com/
i zobaczcie jakie piękności dostałam od przemiłej Jagny:)
Bardzo Ci dziękuję za taką szczodrość, wszystko bardzo mi się podoba, szczególnie prześliczny ciasteczkowy hafcik:)
Teraz zapraszam  do mnie na "podaj dalej":) dwie chętne osóbki, które zgłoszą się jako pierwsze:) otrzymają ode mnie prezenty:)


a teraz proszę zerknijcie na zawartość paczuszki od Jagny





 Prawda, że śliczne te prezenty?
Jeszcze raz bardzo Ci dziękuję Jagno:)

I jeszcze na koniec...bardzo bym chciała podziękować za kartki z życzeniami świątecznymi, za prezenty...bardzo przepraszam, że dopiero teraz i w taki sposób...postaram się Wam odwdzięczyć:)
Buziaki przesyłam i mam nadzieję, że już będę w blogowym świecie regularnie:) i z publikowaniem postów i z komentarzami u Was:)
Miłej i spokojnej nocki Wam życzę:) 




 

9 komentarzy:

  1. Ewuniu! Jak miło Cię widzieć na blogu, Prezenty Wspaniałe dostałaś - Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewuś, brakowało tu Ciebie, dlatego cieszę się że wróciłaś:) Piękne prezenty.
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że jesteś. Prezenty zawsze cieszą.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne prezenty, takie co cieszą oko i duszę :):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ty to masz szczęście, zazdroszczę i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. I jak fajnie, że wróciłaś :) Prezent dostałaś super.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo się cieszę że wróciłaś:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, że wróciłaś. Prezent śliczny.
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ewcia witaj :) Cieszę się, że wróciłaś Kochana. Upominek otrzymałaś świetny :)

    OdpowiedzUsuń