Miło mi, że zaglądacie

wtorek, 28 marca 2017

Starczyłoby...

na trzy albo cztery posty...tych moich "arcydzieł":)...ale ja umieszczę je wszystkie w jednym, nie wiem kiedy teraz tu zajrzę...
zacznę od jajcorków, które powstały już jakiś czas temu:)lubię takie delikatne hafciki...




 później zrobiłam wianuszek, taki cukierkowy, ale do dziewczęcego pokoiku bardzo pasuje



króliczko-jajcorki, już kiedyś takie robiłam, parę lat temu...



do kompletu powstał mały króliczek...leniuszek:)




 nastąpiła przerwa w szydełkowaniu
i "zmalowałam" taką oto skrzyneczkę


w tej samej tonacji zrobiłam jajcorki, sznurkowo-gazetowo-jutowe:)




i powróciłam do szydełka...od soboty wzięłam się za takie oto misie:)



teraz "gonię" z tajnym projektem, o nim w najbliższym czasie:)
Dziękuję Wam bardzo, że do mnie zaglądacie:)
Pozdrawiam, ciepełka Wam życzę:)
Pa pa:)

19 komentarzy:

  1. Ewuniu! Same piękne rzeczy nam tu pokazałaś, te jajeczka z delikatnym hafcikiem są śliczne . W tym wianuszku zakochałam się jest cudowny lubię takie pastelowe kolory, A te misiaczki jakie słodziaki,Zajączek też jest uroczy - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Jajeczka są cudne, zwłaszcza te z delikatnymi kwiateczkami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem co wychwalać wcześniej:)))wszystkie Twoje prace są piękne))Pozdrawiam serdecznie i udanego dnia życzę:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko piękne, ale jajcorki z haftem rewelacyjne

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prace, każda inna i każda zachwycająca , ale mnie też najbardziej podobają się pisanki z haftem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne prace, narobiłaś się bardzo. Jednak warto było.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko jest piękne. Cudne ozdoby. Sporo pracy-pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. O jakie wszystko śliczne, jajka zajączki urocze, wianek piękny, a te pierwsze jajeczka są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ewka ty nam się przyznaj, że masz cztery,a może i sześć rąk bo tyle u ciebie nowości :)Piękne te twoje wielkanocne pisanki z haftem. A misie skradły moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ewka, śliczności zrobiłaś. Bardzo podoba mi się hafcik na pierwszych jajcorach, jest taki delikatny i precyzyjny.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. O matko, od czego tu zacząć! Ewuniu, jajeczka są nieziemsko piękne! Ten delikatny hafcik cudownie je ozdabia! Wianeczek - rewelacja! Zajączki, misiaczki przesłodkie. Skrzyneczka i kompozycje z jajkami - cudo!
    Buziaczki moja Ty zdolniacho:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Te jajcory gazetowo sznurkowe najbardziej mi się spodobały, chyba zgapię sobie je. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Same śliczności i jak ich dużo.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ewcia jak zawsze rewelacyjne prace! Moje serce skradły tym razem jajeczka z delikatnym haftem :) Cudne no...

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystko takie cudne : ) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Ależ cudne te hafciki na jajkach !!!Super, pierwszy raz takie coś widzę!!
    Natworzyłaś się widzę sporo!!!:)
    Pozdrawiam serdecznie i Wesołych Świąt!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Ewuś, Tobie i Twoim bliskim życzę radosnych i pogodnych świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zerkam "od tyłu" i trochę się już zapędziłam, ale u Ciebie cuda:) Zresztą jednego z Twoich misiaczków ma moja Zosia:) I cały czas go podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń