Miło mi, że zaglądacie

środa, 15 marca 2017

Żółty...

 kolor żółty w moim dzisiejszym poście.. wiedzie prym:) a wszystko za sprawą żółtych kurczaków i kaczuszek...:). jak byłam mała to takie żółte kaczuszki (gumowe) były modne i każde dziecko (prawie każde) miało je...dobrze pływały w wannie:)))




a tu już kurczaki...w kapelusikach...może to rodzinka...

 i całe towarzystwo...razem:)

jestem Wam winna pewne wyjaśnienie...otóż Beza niestety nie jest moim psiakiem ( a szkoda, ja ją tylko gościłam przez pewien czas) właścicielkami Bezy są te trzy siostrzyczki, które Wam pokazywałam we wcześniejszym poście.
Tu jedna z nich, odpoczywają sobie obie dziewczynki:) w jednym posłanku:)

Dziękuję Wam za wszystkie komentarze i za to, że zaglądacie do mnie:) miło mi bardzo:)
Dobrej nocki Wam życzę i miłego kolejnego dnia:)i słonka, na niebie i w sercu:)
pa pa:)

16 komentarzy:

  1. Ale super zdjęcie, tak słodko sobie razem śpią :)
    Kochana, kaczuszki są przeurocze, fajną masz tą kaczą rodzinke :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewuniu! Spodobały mi się bardzo kaczuszki , Ale jak zobaczyłam te kurczaczki w tych kapelusikach to zauroczyłam się nimi są Prześliczne, Całe stadko jest urocze - Pozdrawiam Cię Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurczaczki są piękne i takie wiosenne:))ostatnie zdjęcie świetne:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne stadko.
    Wspólny odpoczynek w koszyczku tylko do pozazdroszczenia.
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój Tymcio też odpoczywa z psiakami 😊 A kaczuchy są przesłodkie 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie słodziaki!! kaczuszki mają cudne kuperki:)) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewuniu, po mistrzowsku władasz szydełkiem! Kaczo-kurczaczkowe stadko zachwyca i rozwesela.
    Beza chyba nie ma łatwo z trzema siostrzyczkami, ale widać że jest oazą spokoju;) Świetne zdjęcie!
    Buziaczki Kochana:) Miłego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne kurczaki i kaczuszki. Zdjęcie obłędne. Fajnie chyba było gościć takiego miłego psiaka

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie też żółty na tapecie, no ale nie takie śliczności tworzę . Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ewka ty szydełkowa czarodziejko :) Kurczaczki super, a kaczuszki są po prostu prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super te kaczuszki- chyba odgapię i sobie pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ śliczne te żółciutkie słodziaki:) SUPER.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń