Miło mi, że zaglądacie

poniedziałek, 26 września 2016

Miał...

być prezent...wyszła wymianka:)
Karolinka napisała do mnie maila (nie posiada bloga) :) z zapytaniem czy nie uszyłabym dwóch wsadów do kosza wiklinowego...podjęłam się uszycia:) Ona ryzykowała i ja też...nie widziałam tego kosza, Karolina podała mi  tylko wymiary...bałam się, że sobie nie poradzę...
oto szyjątko-wsad:)



a to zdjęcia od Karoliny, w miejscu docelowym:) nawet fajnie to wygląda...


 Karolina ma 3 letnia córcię, Maję:) dla Majki uszyłam worek-plecaczek i serduszko




w podzięce dziewczyny obdarowały mnie takimi cudeńkami!
 Maja postanowiła własnoręcznie zrobić dla mnie prezent:) To jest malunek od Maii! Maja, mała artystka ozdobiła dla mnie tacę!
 
 malunek jest super!!! Maju bardzo Ci dziękuję:)
Jeszcze chyba nigdy nie dostałam tak szczerego i wdzięcznego prezentu:) Trzylatki górą!!!
 i od spodu tacy również jest malunek (farbami) i moje imię:) Brawo Majeczko!!!

a tak prezentuje się całość! kordonki, herbatka i słodkości:)
 

Dziękuję Wam bardzo, bardzo, bardzo:)

10 komentarzy:

  1. Ewuniu! Woreczki Wyszły Ci Cudownie, Wymianka Wspaniała - Pozdrawiam Cię Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  2. Wkłady wyglądają świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Poradziłas sobie świetnie, a Maja ma talent, teraz tylko go pielęgnować.

    OdpowiedzUsuń
  4. Perfekcyjnie wywiązałaś się z zadania :-) Wspaniała wymianka.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Karolina wiedziała do kogo się zwrócić, przecież Ty Ewuś jesteś mistrzynią i w szyciu i w dzierganiu i w wielu innych technikach. Prezent rozczulający. Takie są najwspanialsze, bo wprost od serducha.
    Buziaczki Ewuś:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne rzeczy uszyłaś:))fajne prezenty dostałaś:)))taka miła wymianka powstała:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. jakie fajne rzeczy uszyłaś, a rysunek jest chyba największym podziękowaniem.

    OdpowiedzUsuń